TJ Legal logo Daňová kalkulačka

ELSTER

Pokud podnikáte v Německu a chcete tam podat daňové přiznání, potřebujete elektronický podpis - ELSTER. Bez komplikací jej pro vás vyžádáme a aktivujeme.

Jsem Iveta a společnost TJ-Legal doporučuji všem, kteří si chtějí finančně výrazně přilepšit.

Jak probíhá zpracování žádosti?

01

Vyplníte žádost.

02

Žádost vytisknete, podepíšete a přiložíte potřebné podklady.

03

Pokud vám podklady chybí, umíme je pro vás vyžádat.

04

Pošlete nám žádost (emailem nebo poštou).

05

Daňové priznanie vám spracujeme v zákonnej lehote so všetkým, čo k tomu patrí.

Často kladené dotazy

(pro zobrazení odpovědi klikněte na otázku)

K čemu slouží ELSTER?

Pomocí ELSTRU můžete mimo jiné zasílat daňové přiznání na váš příslušný německý daňový úřad, zrychleně vyžádat Freistellung, oznámit změny spojené s podnikáním v Německu (změna sídla společnosti, bankovního účtu, jednatele společnosti), nebo odeslat podklady k daňové kontrole.

Jak dlouho mi platí ELSTER?

Tento elektronický podpis má platnost 3 roky. Měsíc před uplynutím této lhůty o tom budete informováni e-mailem a máte možnost si prodloužit jeho platnost na další 3 roky.

Jaké další služby potřebuji při podnikání v Německu?

Pokud provádíte v Německu tzv. regulovanou činnost (na kterou potřebujete odborné vzdělání či praxi), potřebujete se přihlásit v německé řemeslnické komoře – Handwerkskammer. Pokud do Německa vysíláte zaměstnance, potřebujete je přihlásit na celní úřad - Zollamt a do německého fondu dovolených - SOKA BAU. Pomůžeme vám také s těmito náležitostmi.

Nastavení
OK
Cookies používáme pro přizpůsobení obsahu
Google Analytics (Statistické cookies)
Hotjar - Website heatmaps (Marketingové cookies)