Nezbytnou přílohou k žádosti o vrácení daní, bez které je nelze získat, je potvrzení o zdanitelných příjmech za období, za které o daně žádáte. Pokud jste například pracovali v Německu v roce 2021 a za tento rok žádáte o vrácení daní, potřebujete potvrzení od zaměstnavatele právě za tento rok.

Tato potvrzení mají v každé zemi jiný název, uvádíme všechny varianty:

  • Nizozemsko - Jaaropgaaf,
  • Německo - Ausdruck der elektronischen Lohnsteuerbescheinigung,
  • Rakousko - Lohnzettel.

Pokud tato potvrzení nemáte, máte na výběr dvě možnosti. Buď si je od zaměstnavatele vyžádáte sami, nebo vám s tím můžeme pomoci my.

Velmi důležité Upozorňujeme, že vyžádání chybějícího potvrzení od zaměstnavatele je u nás zpoplatněná služba. Vyžádání 1 chybějícího potvrzení je zpoplatněno částkou 39,30 €. Pokud si však zvolíte prémiový cenový balíček, vyžádání 1 chybějícího potvrzení od zaměstnavatele máte v ceně.

Jak si vyžádat potvrzení na vlastní pěst?

Pojďme si říci, jak si můžete toto potvrzení od zaměstnavatele vyžádat sami, jednoduše, bezplatně e-mailem. Připravili jsme pro vás tři šablony (pro každou zemi jednu), které můžete vložit do mailu adresovaného zaměstnavateli.

Stáhněte si žádost podle země, ve které jste pracovali:

Po stažení postupujte následovně:

  1. otevřete si stažený .doc soubor,
  2. text v části ŽÁDOST si zkopírujte do mailové zprávy,
  3. nahraďte tečky konkrétními údaji podle VZORU,
  4. mail nezapomeňte podepsat a zkontrolovat, zda v něm jsou všechny potřebné údaje,,
  5. pošlete mail na e-mailovou adresu svého zaměstnavatele.

Máte otázky? Neváhejte nás kontaktovat mailem na kontakt@tj-legal.cz, případně telefonicky na tel. č.:+420 29 615 0041.